Friday, February 10, 2017

Luang Prabang

Hoore esok balik.... Aku dah abis uoad IG semua gambau.. menimbun aku amek gambau.. huhu.. tak penah aku beria camni.. Pasni nak pack barang..

Paling sonok tadi bila ronda keluar dari bandau.. amek gambau budak-budak tu antara paling best.. Aku pegi ni ada yang kecik hati... sebab tak bagitau.. lambat bagitau..

  
Aku tak kecik hati bila orang lain kecik hati.. mungkin itu tanda aku important dalam life mereka...

Pengalaman kat sini best.. berjalan best.. satisfies my curiosty pasal Luang Prabang and sikit pasal Laos.. itu sonok..


Yang aku kurang ialah badan aku ni.. susah badan camni.. berat.. rasa tak sihat.. confidence.. sasahlah.. Konon lepas je cuti aku nak dapatkan semangat baru.. entahlah.. macam tak meningkat je semangat tu... hmmm


Banyak sangat Wat kat sini.. aku memang tak ingat nama-nama nyer.. tapi memang cantik.. rumah-rumah yang mungkin ada tinggalan French and local aristocrats nambah lagi cantik bandau ni.. 
Kalau diorang ni jadi lebih pembersih.. sure masa maju Laos ni rupa parasnya lebih macam Jepun or South Korea... rumah-rumah diorang not bad...
Aku kompius tengok tumbuh-tumbuhan kat bukit bukau and gunung ganang kat Laos ni.. tak sure sama ada hutan or ladang.. sebab ada area tu yang penuh dengan pokok jati.. di tanam ker?? or grow in wild.. banyak banget... Ini aku keluar dari the City naik skuter.. naik je wei.. selamat.. huhuhu...ada yang kata "berani nyer aku... redah jer wei..." 

No comments:

Post a Comment