Sunday, February 26, 2017

Empath

Kat kampung.. jap tadi jumpa balik term yang aku suka.. Populist Kleptocracy.

Tadi sakit pala sket.. pusing sebab aku pening seolah dunia mengharapkan aku... Kat Sendayan begitu.. kat kampung pun begitu.. dengan member begitu.. dengan family pun sama.. dengan supervisor pun gitu gak.. 


Satu sudut.. Mak aii... aku bukan tuhan Hindu yang banyak tangan tu (maaf kalau ada yang Hindu kat sini.. jangan kecam aku macam Prof kat UM tu... sian dia)


Siyes... tak nampak ke aku banyak gila menda yang kena buat.. takanlah menda kecik-kecik pun nak suruh aku gak... memanglah leh buat.. tapi aku penat.. tak kesian ke? Siyes kebanyakan perkara yang diadukan.. diajukan.. boleh selesai sendiri... tak perlu aku pun...


Satu sudut lagi.. aku dipercayai.. diperlukan.. memang sonok rasa tu.. tapi manalah aku sempat nak wat semua.. so.. mohon banget.. kalau leh dibuat from your end.. or by yourself.. please buat.. 
Bantulah aku yang memang banyak perkara yang mesti dihandle..


Tak best nya aku curhat sekarang.. macam xde jiwa.. Eloklah.. aku tak suka nak meroyan cam dulu... nak Asar pastu sambung sidai baju.. huhu.


Mak aii 90kg... sekarang entah berapa pulak... usaha gak nak reduce weight.. harap-harap berjaya.
Depan kedai-kedai kat Luang Prabang.. diorang suka pokok-pokok.. cantik.

No comments:

Post a Comment