Thursday, August 18, 2016

Non-Conformist

Emak aku sibuk cerita pasal Hishamudin Rais.. hahaha.. itu baru the father of all non-conformists. Semalam member aku dok cerita pasal personality test kat internet... pilih ink blot.. Katanya ini Freudiannya punya test. Beliau dapat non-conformist. Bangga betul dia.. Aku bila dia cakap macam tu.. aku dengan maha yakin aku nya result sure sama... sebab kalau dia yang agak obedient and not-so-risk-taker itu pun leh didescibed as non-conformist.. apatah lagi aku... Orang yang pernah bertemu empat mata dengan Isham Rais masa kat Pantai Balok suatu ketika dulu. Sasah aku lebih non-conformist. Yay.. aku buat test itu.. maka inilah resultnya... Memang tepat. Aku non-conformist. Cara aku pikir sangat beda. Dari suatu sudut.. aku bangga. Tapi dari angle lain aku sentiasa dalam bahaya. Leceh life sebagai non-conformist. Sebab orang keliling tak paham.

Banyak pula gambau yang aku letak for this entry... jap.


wanderlust tu maksudnya suka sangat nak mengembara.
Dulu Warta.. sekarang Kip Mall.. rebranding.. siap luar ni dibuat begini.. apapun bangunan ni memang hodoh.. dulu lagi hodoh.. kalah flat komunis dan bangunan-bangunan kat China yang langsung takde citarasa.\
Lawak tengok menda ni.. mesti mereka mengharapkan diorang jadi viral. Marketing yang elok.. untuk politik pun mungkin berkesan cara camni.
Comel kucing ni.
So true.. focus on winning...
Tepat sekali. Tapi lantak le.. aku banyak keje nak dibuat... Tak puas hati? Mampus me nko le.
Picture pintu apartment aku... Dah habis bayau. Kat Seksyen 7, Bandar Baru Bangi. Cek Mudah.my harga leh jejak RM150K!!! Damn.
Aku ke?

No comments:

Post a Comment