Monday, August 22, 2016

Dual Kingdom

Aku tak sure dah citer lom pasal jumpa SV hari Selasa tu hari.. beliau terima Chap 1-6 aku tu as 1st draft. Alhamdulillah.. lega betul rasa hati. Aku mohon untuk full library research.. tapi beliau berpandangan.. better buat juga interview. Oklah kalau begitu.

Dual Kingdom ni pasal Habsburg. Banyak gila reading yang aku mesti buat untuk betul-betul paham pasal politics.. IR... 

Oh tadi aku tengok movies.. pagi tadi.. X-Men.. pastu satu lagi Pirates of the Caribbeans.. Yang aku pasan dalam both movies itu banyak gak content yang political.. through dialogues paling mudah kesan.. aku pun tak ingat yang mana..

Ohya... Bila Barbossa yang pada awalnya lanun sudi plak work for England yang provide a fleet.. HMS Providence... haha.. baru jap aku check apa maksud HMS.. rupanya HER/HIS MAJESTY'S SHIP...

USS plak United States Ship.... ha bawah ni aku dapat dari MYForum:

KD - Kapal Diraja... HMNZS.. HMAS... RSS.. Republic of Singapore's Ship... KRI.. Kapal Republik Indonesia... INS.. Indian Naval Ship... HTMS.. His Thai Majesty's Ship.

Sebelum aku mengabong terus.. better buat claim sekarang.. later pergi swimming.

No comments:

Post a Comment