Monday, August 22, 2016

Ausgleich

Kaplan pg 206. Aku suka gila dia cakap.. Hungarians saw themselves as mere tools of Austrian hegemony of dual monarchy.

Ini emak ada sebut.. bingkai lama.. bingkai baru.

Page 208... northern flank.. southern flank.

Hari ni dah pun 23 Ogos 2016. Cepat sungguh masa berlalu...

16hb aku buat 30 laps.

18hb 39 laps.

19hb 90 laps.

21hb jowalk 9km

Hari ini aku malas gila.. ini dah kul bapa dah ni... aduh..Ya Allah berilah hamba Mu ini kekuatan untuk excercise dan jadi sihat.

Aku dah few days kena basuh dengan kengkawan di WhatsApp group yang satu ni.. aku rasa mereka kurang gemar dengan aku yang mereka dapati gemar "merungut" tentang kehidupan.

Mungkin juga.. Susah ye untuk mencapai equilibrium dalam melakukan sesuatu.. kalau bercerita ttg gembira pun orang kurang gemar.. kalau sedih pun khalayak kurang selesa. kalau memuji sentiasa pun mereka jadi tak percaya.. kalau mengeji juga mereka jadi benci... So, apakah yang bagus??? Berdiam diri???

No comments:

Post a Comment