Monday, August 8, 2016

From Mariah To Pariah

Aku gila irritate dengan sorang member ni. Boleh ayatnya.. "mungkin ko tak faham." This is in reference of feeling.. not being.. "alone." Ada beza antara dua tu. Talkin about alone as a subject matter.. Sasah I am the expert in that area. Ko hanya merasa sendiri... tapi aku pernah dipinggirkan untuk merasakan bersendirian dan benar-benar sendiri! So I experienced both... feeling & being.. yeah FNB.. bukan food & beverages. Aku memang angin betul... btw chap 6 sudah siap. Esok kena print. Ada plak bengkel hari khamis and Jumaat. Bosan betul. Ohya esok mau set questions for interview. Dah boleh start collect data.... nanti aku kena buat satu entry.. From Pharaoh To Farouq... ejaan Farouq tu tak sure.. King Faruk... kalau tak silap the last king of Egypt.. Iraq pun sama kalau tak silap nama the last king.. later aku nak list downkan nama2 the last monarchies. Malas esok nak ke kampus.

No comments:

Post a Comment