Tuesday, October 18, 2016

The Backstabber

Aku pun tak ingat apakah mendanya itu. Aku lagi lima menit mau ke kelas. Tapi aku update menda ni jap lah. Hari ni aku set meeting with supervisor.. berjaya. So, esok aku akan jumpa beliau. Selalu aku macam rasa sangat seriau or terlalu takut nak jumpa sebab nak hadapi kenyataan kena ubah itu ini setelah banyak sangat usaha yang dah dicurahkan untuk segala-galanya.

A friend.. yeah friend.. aku tak tahulah kenapa dengan beliau.. tetapi sering sangat merendah-rendahkan cabaran PhD aku...Which aku tak faham mengapa? Mahu saja aku beredar terus dari kehidupan beliau... entah.. sama ada aku yang overly sensitive atau beliau yang memang tidak tahu nak berempathy...

Semalam... aku tak tahu kenapa dengan mamat ni.. patutlah orang sampai memang labelkan sebagai jahat... ini memang the ultimate backstabber.. Aku tak pernah jumpa orang yang betul-betul pendengki... orang yang mengkhianat.. kaki report kat management... tapi yang ni memang the real one...

Aku memang anggap beliau ni baik walau orang keliling cakap dia ni jahat.. rupa-rupanya memang jahat setelah aku menganalisis personaliti diri dia... dia ni ada kegemaran iaitu ruining ada people's day.. bahaya.. beliau memang a threat to ketenteraman awam.. anasir subversive... beliau memang sial.. babi.. lahanat... cibai... tu saja.

No comments:

Post a Comment