Monday, October 3, 2016

Satun

Raya haji aku ke Satun... not bad.. agak sakit jiwa bila pergi berdua sebab pernah pergi sorang. Sebab aku tau lah apa yg aku buat.... Tapi aku bersyukur ada juga yang mahu teman.. dan aku lakukan juga demi seorang teman yang really in need of gettaway.. 

Dah lama tak update. Baru-baru ni aku temui cara untuk tenang.. hahaha.. tranquila.. teringat telenovela Secreto De Amor... aku juga terjebak dengan fenomena telenovela.. tapi tu tak sure sama ada Mexican.. or Venezuelan. Bila pikir.. Venezuela seperti terlalu maju untuk ada telenovela yang sebegitu. 

Aku banyak gila nak cerita. Tapi macam entahlah.. You know.. semua ni disebabkan aku lebih happy sekarang.. happy sampai buat aku jadi calm.. bimbang ada.  Tapi aku jadi tenang.. pastu macam takde sense of urgency. BTW pergi Satun tuhari kepala aku teruk sakit. 

Kami tidur kat Berasmana.. murah je wei.. RM120 semalam. Apa lagi ye nak cerita.. oh.. ini hari.. Awal Muharam.. Senin.. aku berjaya kemaskan rumah.. quite torough gak.. anyway esok dah start pulun PhD semula.. aku berjaya temuramah few important people. Oklah.. Alhamdulillah. Aku just nak settlekan chapter 7 pastu siapkan dari kulit ke kulit!!

Somewhere kat Satun.. Ini OTW to Hadyai.. Ejaan this city banyak.. tah mana yang official aku tak sure.. Hadyai.. Haytai.. Haadyai.. Hapchai.. 
Aku suka ini.. real nice.
Belakang tu sekolah... tengok ada tulisan jawi...

No comments:

Post a Comment