Saturday, October 15, 2016

Sakit Kepala

Lama dah tak update. Gila teruk aku down selepas jumpa supervisor. Aku betul-betul hilang semangat. Aku kat kampung ni. Aku macam nak give up PhD sebenarnya. Aku seriously dah bosan banget. Aku nak cerita apa yer. Oh tadi sembang dengan Emak.. beliau cerita tentang arwah Atuk dulu cukup suka teh yang emak buat.. dalam family aku agak ramai tea maker. I would say I am one of them. Cik Pid pandai buat.. even my niece.. Narkova pun pandai buat. Aku teringat Kulik masa kecik-kecik sibuk nak buat teh.. siap nak tarik-tarik ni.. hahahaha. Lawak. Emak tadi bagitau yang zaman dulu susu pekat manis yang popular was Susu Cap Junjung... yang Dutch Lady tu... Tambah beliau, walaupun hidup waktu tu susah.. arwah Atuk tetap minum white tea. Aku sakit kepala.

No comments:

Post a Comment