Monday, October 3, 2016

Perestroika

Aku try nak baca buku ni.. payah gila aku nak baca progress dgn buku ni. Btw ni ha ada kata-kata best gila. The first signs of freedom came not in tbe form of laws and manifestos, but in tbe form of sensations and impressions (Ostrovsky 2015:59). Banyak pulak nyamuk.. tadi aku kemas laman and dalam rumah sekali.. tapi bilik tak lah.. ruang tamu.. dapur.. yang penting luar tu yang banyak daun dan buah rambutan.. aku berjaya bakar.. pastu porch dapur berjaya basuh.. fuhh.. satu pencapaian walau kecil semut api. Terpikir gak nak upah orang.. tapi Emak sure tak suka... and aku sendiri pikir.. better aku sendiri yang buat.. ini untuk parents.. Btw.. yang aku perasan.. bila rumah ni gila bersih.. parents aku less conflictual... kalau tak masing-masing ada je yang tak puas hati. Alhamdulillah semua makin bagus. Jap letak le satu tu hari picture naik Bukit Batu Putih kat Tanjung Tuan.. turun takut.. lagi takut banding turun Gunung Nuang berdua dengan kakak aku dulu..

Another great book. Best gila.
The photo taken from a friend's handphone. Friday worth spending.

No comments:

Post a Comment