Monday, October 3, 2016

Cape Rachardo

Aku tengah tunggu Mi Hailam yang emak aku pesan. Tadi dalam kete Emak ada dok mention pasal Cikgu Busah.. hahaha.. kakak-kakak aku cukup tak suka dengan beliau. Emak cakap tadi sungguhpun mulut dia celupau tapi hati beliau sungguh baik. Oklah mi dah sampai.. ni another picture of the Cape.. hahaha.. bukan Cape Town.. tapi Cape Rachardo. Emak aku penah datang sini dulu.. cerita beliau gak yang banyak motivate aku tuk datang.. this time second time.. dulu dengan kakak-kakak and anak-anak buah aku saja. This time aku gi dengan member baik aku.

This is from Bukit Batu Putih
Nice photo.. Photo taken dari bawah tu.. tercungap-cungap aku turun naik bukit.. badan sekarang macam badak berendam.. tapi aku rasa tak lama lagi aku kecik balik.
Aku ada obsession.. yeah rumah api... kalau boleh nak pergi berkunjung ke semua rumah api di serata dunia....

No comments:

Post a Comment