Wednesday, February 21, 2018

Remit

Mahal AUD ni... Macam biasalah KL Remit inilah menjadi pilihan aku untuk tukau duit tiap kali travel. Rupanya harga dia rendah bila kita nak beli AUD guna RM.. Bila aku bandingkan dengan Cik Pid tuhari.. dia beli dengan rege yang quite mahal kat Melaka nu.. Rupanya lokasi aku berada ni dah cukup cun.. lokasi yang mudah aku ke KLIA dan mengatur perjalanan untuk travel. Bersyukur aku sekarang sebab dok area ni.. Tulah.. kalaulah dapat beli property area ni.. best gak. Orang lain macam sibuk je nak blah dari FSPPP dan UiTM.. Aku rasa.. aku stay jelah.. malas nak pikir-pikir banyak... Kurang hebat ke or tak kelas ker.. less academic ke.. pi lantaklah.. aku ngajau je.... Salah ke berada dalam comfort zone?? Bukan itu ke salah atu goals kita dalam hidup?? Nak hidup selesa... Orang kata kena cabar diri.. pergi kije tempat lain... malaslah wei.. better aku  cabar  diri dengan selalu travel... senang.

No comments:

Post a Comment