Friday, February 23, 2018

25 Laps

Hebat tak aku??? The third time aku sudah berjaya swim sampai 25 laps. Hari first 17 laps.. second day 20.. and Jumaat.. 25 laps.. tak sure esok leh swim ke tak sebab masih lagi makan ubat.. Apapun memang kompomlah yang aku sangat mencintai swimming... and swimming paling suit aku untuk workout.. 

Tapi lepas tu aku demam.. Ni dah makan ubat.. rasalah kebah... sepatutnya malam ni aku kena buat paper untuk conference and journal.. satu paper tapi leh guna untuk dua purposes... sebab demam maka aku take a rain check.. Konon macam nak habiskan satu buku ni... by SAM RAINSY... tengoklah kang.. kalau berdaya.. seriously best gila baca pasal Cambodia ni.. barulah aku paham ko.. sebelum ni sesuka hati je tak suka baca tentang Cambodia.. Tulah.. yang aku pasan.. kita ni kena berkunjung dulu.. barulah jatuh cinta dengan cerita pasal negara tersebut.. Aku tengah mencari-cari destinasi seterusnya.. aku rasa macam nak ke Brunei jer.. Nak turun Miri.. pastu sewa kereta and drive to Brunei.. cuma takut mahal jer.. huhu.. tengoklah kan nanti.. Walaupun Brunei tu orang kata banyak sangat persamaan dengan Mesia.. tapi aku yakin dia ada jiwanya yang tersendiri... 

Dalam pada tu aku pikir nak ke New Zealand or may be destinasi luar ASEAN.. tapi tulah.. rege tiket.. macam Perth tuhari aku spent around RM2.5K.. untuk 2 hari 2 malam.. kenapa mahal? Sebab sewa kereta... Tapi memanglah berbaloi... Aku rasa may be aku ke Cebu or pergi apa tu.. adoihai.. Air Asia nya destination kat Philippines.. kat pulau Panay.. Yang itu pantai.. hmmm.. entahlah.. tak pun.. pergilah jelah kan.. jangan pikir sangat.

No comments:

Post a Comment