Thursday, February 22, 2018

101kg

Semalam aku buat 20laps.. harapnya malam karang semakin bertambah... lepas tu masuk gym.. mak oiii 101kg.. memang high time untuk aku kembali aktif.. mintak-mintak berjayalah reduce weight and integrate work out or exercise dalam daily life aku.. Aku mesti sihat demi untuk diri sendiri dan orang-orang keliling aku.. Tapi aku tanak pressure diri aku sangat.. yang penting aku buat.. and resultsnya pasti ada... and of course perseverance paid off kelak.

Rupanya ada gak member aku yang pergi Perth kendian...hebat mereka.. tapi aku yakin tak seadventure aku and Cikpindnya trip tempohari. 2 hari dua malam tapi leh sampai Albany.. and mampu bermalam di sana. Setiap trip ke luar negara sure mengubah aku jadi lebih baik... Maka, harapnya self-confidence makin bagus and aku makin focus.. Memang betul destinasi yang aku pilih.. and memang betul decision aku untuk pergi dengan Cik Pid.. sebab dapat drive kat sana.. Drive kat sana is different.. memang public transportation is cheaper and boleh je naik ronda sekitar Perth saja.. tapi bila jangkauan tak jauh.. maka impak trip tu ke atas diri kita tak banyak.. Lagi satu.. driving kat negara orang ni suatu menda yang very satisfying.. ko rasa macam ko conquer that negara.. sebab apa.. sebab SELF DETERMINE.. kita sendiri yang determine ke mana arah tujuan.. and kita sendiri yang bawak ke mana kita nak pergi.. bukan orang lain. Atas tu from Stony Hill kat Frenchman Bay... To the south of Albany... Laut lepas tu South Sea... kalau terus ke bawah lagi is Antarctica... Dunia ni luas.. kita mesti terokai,,, 

No comments:

Post a Comment