Tuesday, August 22, 2017

Bab III

Alhamdulillah, syukur banget siap Bab 3 and sudah pun submit to SV via email tadi. Dua menit lagi pukul 5 pagi. Esok ada bengkel kat ILD kat dengan Felda LBJ.. aduh cemana ni tak tido lagi.

Tak sangka aku berjaya meet dateline yang aku tetapkan sendiri. Lega ada, bangga pun ada. Mintak-mintak Bab 4 aku boleh siapkan dalam masa sebulan. Maksudnya 2 minggu after Raya Haji sudah siap modify Bab 4.

Memang betul aku pulon kali ni. Aku nak 'sempurna' thesis writing sebelum New Year 2018.

Aku rindu gila kat Emak, weekend lepas tak balik sebab nak nyudah kan Bab 3 ni. Harap family pahamlah situasi aku sekarang. Kalu ikut hati nak je balik tapi ngenang 'sket' je lagi nak siap, maka aku teruskan bertapa kat Dayan. In fact, masa buat kije aku always ingat Emak. Susah kot nak mengira detik yang aku tak teringatkan beliau.

Banyak yang aku nak cerita, tapi lately bila nak cerita kat sini aku jadi blank. May be sebab otak memang dah terlalu focus on thesis so nak divert kepada menda lain dah payah.

Aku baru bangun lepas tido lepas Subuh.. kena ke ILD. Huhu.  

No comments:

Post a Comment