Monday, June 1, 2015

Lambak

Badan aku memang mcm yoyo. Tuhari sebelum masuk hospital berat 74kg, masa dalam ward 77kg, lepas mc few days duduk kampung and lepas naik Gunung Lambak, berat aku jadi 84kg. Lagi 1kg je nak jadik macam berat asal.

Aku suka naik gunung Lambak tu hari. Gunung or bukit yang rendah. Untuk a 39 year old person dgn berat 84kg pada aku suatu pencapaian. Apa pun paling best was makan-makan after the hike.

Kami pergi makan nasi beriani gam kat batu pahat. Aku amek double yakni ada kambin dan ayam. Aduh sedapnya. Tu lunch. Aku lupa pulak nama restoran dia. Ini yang tepi taman jalan menghala ke Muar and Melaka nu.

Dinner makan ikan bakar and sotong goreng tepung setengah kilo. Tu second time kami makan kat situ. Sedap....

Hari ni hari Senin.. aku still in bed... ohya naik gunung lambak was last weekend. Weekend the latest aku balik kampung.. 2 orang kakak aku pun balik. Penat sungguh kemas rumah...

Btw aku makin actice swimming.. hari sabtu lepas jumaat yang balik dari Ipoh tu.. aku buat 60 laps... hahahaha 3km of swimming tu... luar biasa... semalam kat kampung aku buat morning walk aka jog for 7 km... pastu kemas laman rumah.. balik sendayan badan aku sakit... then tidur.. natijahnya aku masih atas katil hingga kini.

No comments:

Post a Comment