Wednesday, May 17, 2017

Qinghai

Aku dah siap betul 2.3. Alhamdulillah lega. Tapi tak sempat siap pun 2.4 and conclusion 2.5. Makanya tak sempatlah aku submit Bab 2 ni hari. So, aku mintak tangguh jumpa SV to Saturday. Aku sangat yakin boleh siap the whole chap 2 by Jumaat. In fact esok pun boleh siap. Kalau ikut performance keje sekarang, memang leh submit thesis tahun ini. Semoga Allah makbulkan. Aku harap banget Allah permudahkan segalanya supaya cepat bergelar Dr. B. Aku nak sangat pastu dapat ke Qinghai pastu naik ketapi ke Tibet. Oh my, Lhasa memang aku nyer dream destination. Aku sekang tengah pikir, lepas Yangon mana plak aku nak gi? Aku rasa nak ke Siem Reap dululah. Nak habiskan SEA, kena gak ke PHI nanti. Satu pasal travel ni, dapat bantu aku makin paham bidang aku ni. Yay, Dato' baru saja called, esok tak perlu jumpa, jumpa hari Ahad. Mohon makin mudahlah perjalanan ini. Ameeeen.

No comments:

Post a Comment