Monday, May 22, 2017

7 Artis Bukak Tudung

Baru balik dari kampung. Tadi berjayalah sapu seluruh umah dari depan bawak ke dapur. Impressed gak lah aku. Balik dari kampung aku rasa bengong sebab still terbangang-bangang nak letak apa dlm sub-bab 3.2 Politik Mesia Pasca PRU12 dan Isu Politik dalam PRU13. Semua yang wat kena slashed. Ada 5 isi yang aku rasa relevant. Tapi entahlah. Aku end up dok tengok IG Mimi Peri, Misum and Kencana Wungu. Pastu dok tengok YouTube 7 artis bukak tudung. Tak nyangka tak enduga Sara Ali rupanya dah bukak tudung. Apapun yang paling cantik pastinya Uqasha Senrose. Rupanya dia lagi cun dari Nellydia.. Dah nak pukul 4. Esok puasa. Dahlah tu esok pun ada lecture. Tapi aku dok buang masa. Ni aku nak mandi, pastu nak Isyak.. and buatlah apa yang patut. Ohya, aku rasa macam bengang sebab akunye baju Melayu tak boleh tulang belut... 4 kot aku buat tahun ni. Aku bengang, tapi tulah my decision gak untuk buat dengan tailor bodoh tu. Takpe lesson learned. Mungkin kot pasal kecewa tak dapat tulang belut maka aku cenggini. Tapi aku yakin boleh. Aku akan cuba. Aku nak carik gak tailor yang leh. Demit.

No comments:

Post a Comment