Tuesday, May 2, 2017

Paramaribo

Harini aku balik kampung. Pukul 3 lebih tolak dari Dayan. Bz gak hiway even for southbound. Tadi sempatlah lepak dengan Kak Ja and Mirrah. Aku bawak balik besdey kek dia. Rajin aku sekarang wat kek. Huhuhu. Nak try wat kek cekelat plak. Aku penat and ngantuk sebenarnya ni. Tapi malas nak masuk tido. Ohya tadi balik dari kampung ke Dayan lepas Isyak. Mokhzani dah lama tak datang rumah. Rasanya tuan dia dah kurung dia sebab takut dia hilang. Tuhari aku bukak rantai dia sebab dia asik garu leher. Rasanya sebab tu lah tuan dia kurung dia. Sian tengok Ati, salu pagi-pagi leh main kejar kejar dengan Mokhzani. Sekarang Ati lepak sendiri saja. Aku nak basuh mukalah, pastu ngadap laptop. BTW Paramaribo is a capital city of Surinam or dulu Dutch Guiana. Takde apa yang menarik kot kat situ. Tapi kalau di kasim teket free. Aku pegi je. Aku tengah pikir lepas Myanmar aku nak gi mana plak. Antara Katmandu dengan Colombo.

No comments:

Post a Comment