Thursday, June 1, 2017

FDG (Focus Group Discussion)

Hari yang paling tak produktif. Aku tau apa puncanya... sebab rumah tak kemas lagi. Kenapa tak kemas rumah? Sebab aku tak assemble lagi dua rak yang aku beli kat Ikea.. memang bongok betul sesorang manusia tu bila tau apa punca gundah gulana tapi act on it. Tapi memang badan aku rasa lemah, satu lagi pasal aku dapat surat lawyer etiqa.. ni pasal eksiden back in 2014.. Mak aiii surat loyer ni memerintah plak aku sediakan segala mak nenek document yang perlu.. macam report police, pastu aku nye insuran policy segala.. mak aii.. sapa client sapa service provider kat sini? Bukan korang sendiri yang boleh get all the info ke? Just ask etiqa. Adoi hai.. Memang buat aku rasa nak mengamuk. Takper sabau.. sabau... kita akan handel menda ni dengan class. Aduh dah 12.35am.. hari Khamis dah ni hari... adoi cepat sungguh masa berlalu. Bila yer aku nak komplen pasal loyer ni.. dah lah suruh aku jumpa diorang.. takleh ke agaknya ko hantau wakil ko kat sini.. macam dia plak yang ada authority.. memang menyusahkanlah loyer yang macam ni.. macam takde passion nak buat kerja. Ohya, Harini aku berjaya lagi buat walk.. pagi semalam morning walk.. dalam pukul 2 lebih pagi.. then petang tadi sebelum buka aku buat evening walk... Ohya pasal FGD.. aku nye SV mungkin suruh buat.. kalau kena gak buat.. aku buat bulan September nanti... Ya Allah... please permudahkan urusan gue.. pastu ni ha.. tengah sangat marah dengan loyer ni.. aku ni makin jadi rasis pulak jadinya.... Kalau ikut politik baharu.. menda ni takleh... tapi entahlah pengalaman dengan kaum yg satu ni sangat tak menyenangkan.. eeeeiii.. memang PIA.... huhu.. ingat Kak Ita.. kakak aku dulu masa belajau UK... lama... 7 tahun dok sana.. salu balik mesia naik PIA.. Pakistan International Airlines...  Pastu dulu kat Subang Airport salu je nampak Datuk Shake... Tapi yang ni bukan PIA yang tu.. ini Pain In the Ass.. Mintak mintak marah ni leh energize aku move aku nye arse untuk assemble rack tu ha.. mak aiii dua plak tu.. pastu nak menyapu semua.. so, esok leh la gi etiqa komplen dengan nada yang paling subtle and soothing sekali.. huhu... apa lagi nak wat esok?? Banyak gila keje ni.. aduh..

No comments:

Post a Comment