Thursday, September 1, 2016

Surat Cinta

Emak cakap masa beliau usia 11 tahun dah ada orang kirim surat. Pangkat Pak Long untuk Emak. Pak Long tu masa tu tingkatan 3. 11 tahun mak panggil SM2. Lepas baca mak cakap bakar. Ruginya.. surat tu semua in English.. Mak kata Pak long may be sekolah High School... Orang Simpang Bekoh pun ada kirim surat pada Emak.. tapi mak tak balas sebab tulisan arwah tu macam budak darjah dua... Pak Long tu still hidup... dah pukul 3. Aku patutnya baca buku. Aduh.

Picture ni aku amek malam tadi. Ada orang perasan banyak gila Ridsect. Rumah ni banyak semut. Emak sebelum gosok gigi kat sinki dapur, beliau akan sembur Ridsect dulu.. aku siyes tak suka bau tu.. tapi hadap je lah.. dah Emak yang buat.
At 74, She is so comel. Aku rindu Beliau already.
Emak keluar tengok aku menyapu porch tepi tu semalam. Balik cuti Merdeka ni, aku berjaya buat banyak menda kat kampung. Takdelah terbongkang saja.

No comments:

Post a Comment