Thursday, April 13, 2017

Lord Cromer

Semalam balik kampung.. bawak kek birthday Ayah. Emak macam tu gak.. refused makan ubat. Aku hari ni busy gila.. aku plan nak buat keje lepas je balik dari kampus.. tapi end up tengok TV.. aku nengok citer Paul Blart Mall Cop... lawak but inspiring... 

Weekend yang baru lepas aku patut dapat progresskan banyak.. tapi aku sakit kepala teruk.. Aku makan burger.. tu Jumaat.. Sabtu aku puasa... pun sakit kepala lagi.. then Ahad aku jumpa member kat AEON Mall Shah Alam yang baru bukak tu.. mak aii besaunya... makan plak steak.. sakit kepala kembali.. patut malam tu aku balik terus ke kampung.. tapi aku larat sampai Sendayan je.. teruk sakitnya... Senin pagi still sakit pala.. nak puasa pagi tu.. tapi kensel.. aku makan ubat... 

Banyak menda bermain kat kepala otak aku... tambah dengan makan tah hapa-hapa.. memang teruk jadiknya.. 

Aku banyak sangat menda nak buat... sampaikan jadik letih.. ..

Ni entry semalam.... aduhai.. 

No comments:

Post a Comment