Thursday, April 13, 2017

#BeltandRoad

Ini initiative menarik by China.. banyak kat Twitter menda ni... 
Oh semalam aku jumpa supervisor.. pastu pergi Mines beli baju then pergi AEON Balakong makan tepanyaki... then aku beli blender harga RM269... hahaha.. happy aku dapat beli blender tu... sonok rasa...

Pagi ni aku test blender tu.. memang performancenya sehebat blender mahal Emak yang aku rosakkan tempohari.. So, sekarang takdelah rasa bersalah.. 

Tadi aku letak buah naga, kurma, kismis, epal and tomato.. sedap... Ini sebahagian langkah aku nak kembali jalani life yang lebih sihat...

Mintak-mintak dapatlah kurangkan berat badan.. dah melampau sangat sekarang.. aku nak exercise agak payah sekang sebab nak pulun tesis...

Tapi yang paling penting aku leh buat jus untuk Emak.. nanti nak masukkan celery, pisang and broccoli... 

Harini dah Khamsi.. banyak menda kena buat.

No comments:

Post a Comment