Thursday, March 10, 2016

Menakan

Aku tengah wat analysis GE13. Tapi aku bosan. Takde tempat aku nak ngadu kebosanan aku ni. Aku just mau PhD ni cepat berakhir, so that I can really go from here... Ya Allah cepatlah semua ini berlalu. PhD is such a lonely journey, memang takkan ada orang yang paham. 

Ada saja yang janji konon nak mendorong, tapi takleh bertahan. Malas nak salahkan sesiapa, and malas dah nak explain, sebab at the end aku akan jadi lagi down dengan segala arguments and actions. Susah nak temui orang yang really can empathize gejolak orang yang tengah ambil PhD. Bear in mind, aku buat part time.

Yang jelas, individualism semakin ketara. Manusia hanya mendekati pabila kita ok. Waktu tak ok memang menjauh. Lumrah kot. Takpelah, insha Allah waktu aku senang kelak aku tak kan buat begini pada orang sekeliling.

Aku nak tido jap, bangun lebih fresh so aku boleh hadap tesis. Bawah ni picture my niece yang jadi best student SMK TTDI. Siyes proud of her.

3 comments:

  1. Yeay dah jumpa !!! Xie xie cubaduds❤☺ Much appreciated. 😊

    ReplyDelete
  2. Yeay dah jumpa !!! Xie xie cubaduds❤☺ Much appreciated. 😊

    ReplyDelete