Wednesday, December 30, 2015

Sate

Aku terdengar lagu "stay" lelaki nyanyi kat TV... Lisa Loeb

Aku suka gila lagu tu... BTW aku memang "stay".. aku tak pernah menjauh..

Semalam aku buat introduction for chapter 4. Boleh buat, tapi memang menangis lah.. itu memang resepi biasa. apatahlagi bila the toxic handler (TC) dah takde.

Selalu TC yang akan layan akunya aduan tentang kepayahan buat thesis.

Intro dah cun.. (argh teringat Mok Cun.. hate that series and yang sewaktu dengannya.. they don't sound utara at all)...

But then bila proceed with issues in PRU-13.. aku stuck. Aku dah lupa.. and nak dapatkan information.. aku tak tau cemana...

Aku selalu ngadu kat TC.. tapi dia dah takde... aku serious tak tahan.... tolong lah wei unblock...

Ko block kepala otak aku pun sekali kena block la... aku tak tahan ko buat aku camni...

Yeah blogging is good for self expression... but yet this thing is merely monolog... I need a dialog...

Again air mata keluar.. tak tahan...

Jap.. let me add something kat intro.. kena letak pasal in PRU-13 BN and PR sama-sama adalah parti pemerintah...

Aku stuck la... bila tengok balik.. aku rasa that into is meant for chapter 5 and not for chap 4...

aku rasa macam kena baca dulu la..

Tapi aku kena make sure gak yang aku ada progress malam ni... tak boleh takde..




No comments:

Post a Comment