Wednesday, March 14, 2018

Timberland

Aku tengah pakai baju Timberland.. Itu baju aku bawak balik dari US. Diam tak diam dah dekat 20 tahun aku balik dari US. Balik dari teambuilding kat Tekam... aku tak sihat.. aku muntah-muntah and cirit birit... teruk sangat... terlalu teruk... tapi sebenarnya itulah hasil aku tricked diri aku supaya aku boleh balik kampung masa besdey Emak. Alhamdulillah.. muslihat yang aku kenakan pada diri aku tu sendiri.. telah berhasil. Pelik kan? Buat muslihat ke atas diri sendiri. Itulah aku... demi untuk buat THAT BIG CHANGE... Aku terpaksa melakukan sebegitu... Demi menghentikan apa yang mahu aku hentikan... FOR GOOD.... Demi kesihatan diri.. demi kesihatan emosi.. demi kehidupan aku yang lebih bermakna... Fuhhh... 

Alhamdulillah.. Itulah juga hasil TRIP... Inilah hasil Perth-Albany... Memang aku bangga.. Oooppsss takleh terlalu awal bangga.. sebab That Big Change kali ni lebih holistic.. lebih healthy... lebih menakjubkan... lebih MAGIS...
 
Aku takut.. sebab ianya melibatkan PhD jugak... Tapi hari AHAD ni aku akan call supervisorku.. Ya Allah.. permudahkan segalanya.. Terima kasih juga kerana makin banyak yang telah berjaya dicapai!!! Terima kasih pada semua yang membantu secara langsung dan tidak langsung. ALHAMDULILLAH.


Terharu betul anak buah angkat aku sampai ke kampung aku.... memang leh kenenkan dengan anak buah aku.

No comments:

Post a Comment