Thursday, July 11, 2019

Bakar Dalam

Aku burned out.
Aku terlalu penat. Aku nak balik kampung sekerap mungkin tetapi terlalu banyak kekangan. Kenapa orang keliling aku tak faham. Could you please give me some times to celebrate, to rest? Kenapalah begini?
Aku nak menangis. Aku nak mengadu. Mengadu pada Tuhan is the best, tapi kalau ada manusia yang boleh mendengar pun ok gak.
Cuma sekarang aku kena kuat saja, tak boleh lemah and tunjuk lemah walau seketika. Sebab aku rasa semua keliling aku lemah. Aku yang terkuat. Tapi aku penat nak bagitau aku mesti happy barulah aku kuat. Aku kena selalu balik kampung. Aku tak boleh duduk lama, tapi aku kena balik kerap.
Satu lagi please empathize me. Memang aku rasa aku ni superhuman. Tapi aku ada perasaan.

2 comments:

  1. its been a month since you passed away. will miss reading your blog post. i really hope when you were taking your last breath, you didnt feel alone. al-fatihah.

    ReplyDelete
  2. izin share ya admin :)
    buruan gabung bersama kami,aman dan terpercaya
    ayuk... daftar, main dan menangkan
    Line : agen365
    WA : +855 87781483 :)
    Silakan di add ya contaknya dan Bergabung juga ya :)

    ReplyDelete