Wednesday, January 30, 2019

Burit Tumbuh Bunga

Dah few days aku menderita sakit bontot. Bukan kerana diliwati tapi sebab kena buasir. Ini first time dalam life aku kena. Ya ampun. Memang menyiksakan. Aku solat pun kena guna kerusi. Sebab kalau duduk in between sujud or tahiyat memang tak tahan terhentak. Mulanya aku kena sembelit sebab asik minum air teh. Pagi teh, siang teh, sebelum tidur pun teh. Aku pulak sedang duduk rumah kakak aku, rumah dia takde hose yang boleh pump anus tu. So aku rasa macam ada tahi tertinggal kat bontot. Aku bayangkan tahi keras yang ala-ala tahi kambing tu. Rupanya bila pump bukan. Ternyata dinding anusku sudah membengkang. Oh hanya Allah sahaja yang tahu kerisauan ini. Apa lagi agaknya dosa aku atas dunia yang fana ini hingga begini dugaan ku alami. Serius, memang a real pain in the ass. Alamak bapak aku datang. Datang mengadu. Aku ni toxic handler kenalah dengar.

1 comment:

  1. izin share ya admin :)
    buruan gabung bersama kami,aman dan terpercaya
    ayuk... daftar, main dan menangkan
    Line : agen365
    WA : +855 87781483 :)
    Silakan di add ya contaknya dan Bergabung juga ya :)

    ReplyDelete