Wednesday, September 20, 2017

Gua Musang

Aku sampai kelas epjj kampus Bandaraya Melaka tersangat awal.. Mati-mati aku ingatkan kelas mula 10.15.. rupanya 11.15.. sudahlah malam tadi aku tak cukup tido.. 

Alhamdulillah.. semuanya berjalan lanca sekarang.. Orang Melaka sebut lancar.. as lanca.. bukan lancau... huhu..

Aku rasa inilah semester yang paling aku organized dalam hidup.. cakap pasal life.. bila kenang balik.. nearly 10 tahun life aku amburadul.. 

Haah.. sejak aku duduk Kedah.. messy betul... bila sambung study.. pun jadik lagi teruk...

Tapi sekarang semuanya dah sangat sangat sangat OK. Tak tau nak aku gambarkan keokayan aku tu.

Ohya, tu hari mantan biz partner aku masa kat Kedah dulu ada text thru WhatsApp.. huhu.. nak pinjam duit.. RM200.. Aku tak kasik.. teringin sangat nak membantu... tapi tak boleh.

Aku memang takde rasa apa.. marah ke.. dendam ker.. takde rasa dia salah ker.. memang takde.. in fact... aku takde rasa dia berdosa pada aku... and aku plak.pernah mintak maaf pada dia... so, basically, kami 0-0 lah...

Cumanya aku tak mau ada apa-apa langsung deal dengan dia.. unless dia nak kasik duit sama aku... tu lain cerita la.. 

Maka, aku dengan sewenangnya blocked dia masa dia sedang merayu nak pinjam duit...

Pas block tu terasa nak unblock untuk bagitau dia yang jangan kontek aku langsung.. tak kisahlah masa tu ko jutawan ker.. hartawan ker.. aku tanak berkomunikasi langsung dengan ko.. unless ko nak kasik duit kat aku... tapi tak terbuat plak.. jadi malas lak... menda tu sket jer.. tapi sebab memang aku tanak berinteraksi langsung sama dia lagi.. maka takde ler aku wat.

Hmmmm.. bosannya kisah... 

Jom aku cer pasal menda lain... tu hari.. entah sipolan mana forward kat aku.. quiz tentang diri aku sendiri... ada satu soklan ni.. dia bagi options.. antara fixing the past and duit.. rasa dalam.sejuta dollar Amerika.. 

Students dah masuk kelas.

Aku nak sambung tulis entry ni.. tapi aku rasa biarkan jelah macam ni.

No comments:

Post a Comment