Monday, June 11, 2018

Malam Tujuh Likur

Aku kat opis ni.. pukul 12.02 am hari Senin.. lagi 4 hari nak Raya.. aku ada tercongok depan komputer... buat kerja. Ya Allah.. aku rasa sedih nak mampos...

Ni dah pukul 2.39 pagi 11 June 2018.... Aku rasa sangat tak confident dengan thesis aku.. rasa bangang.. bodoh.. bahlol.. semua ada.... Aku sedih...

Sedih lagi menyedihkan.. itulah aku.. or dalam bahasa omputihnya ialah pathetic...

Rasanya life aku ni penuh dengan kekejaman... Arghhh bengangnya!!!

2 comments:

  1. its been a while since i last read your blog sir. 2 years back kot. reading your blog, can see that youre still struggling with your phd. goodluck then Sir! all the best, dan semoga semua dipermudahkan untuk Sir. or not, moga dikurniakan kekuatan to go through it all. take care Sir :)

    ReplyDelete